Gondolkodó Ember

"Más voltam én már mint gyerek. Mást láttam mint a többiek"

Egy Férfi meg egy Nő...a buszon.

 

 

Egy Férfi meg egy Nő...a buszon.

 

 A Férfi már a buszon volt, amikor a Nő felszállt mobiltelefonnal a kezében, az utolsó előtti ajtón, közvetlenül a busz középső, csuklós része mellett, és azonnal be is állt az ajtó melletti üres helyre. Még örült is, hogy csak egy lépésre van az ajtótól, így nem lesz különösebb gondja a leszállással járó tülekedéssel. Pontosan a Férfival szemben állt meg, 

aki a busz forgó részének túloldalán állt a korlátnak dőlve. A Férfi látszólag beleolvadva a környezetébe, csendben, feltűnés nélkül álldogált. Diplomatikus megfogalmazásban a Férfi külsőre teljesen átlagos kinézetű volt, őszinte szavakkal viszont ronda, kövér, kopaszodó, bár az átlagos megnevezés nem is állt olyan távol az igazságtól, mert a legtöbb férfi ronda, kövér és kopaszodó. Isten tudja miért, de látszott rajta, hogy valamiért azt hiszi magáról, hogy egy főnyeremény. Hát, legfeljebb egy gyengénlátó nő számára...

 A Nő elmélyülten babrált a mobiltelefonjával, észre sem vette maga körül a világot, pláne nem a Férfit szemközt. Két perc után elégedetten tette el a mobilját és felnézett. Akkor már tudta, hogy hibát követett el – tovább kellett volna mobiloznia. Tekintete találkozott a Férfi övébe fúródó tekintetével. Enyhe hányinger fogta el, megpróbált máshová nézni. Nem egy ártatlan, közömbös pillantás volt a Férfi részéről, inkább veséig hatoló. Szinte szuggerálta a Nőt, aki először kitartóan és közömbösen állta a Férfi átható pillantását, majd próbált másfelé tekingetni, mikor észrevette tekintetében a Férfi számára kellemes, de a Nő számára undorító gondolatokat. A Férfi fejében teljesen más gondolatok kavarogtak, mint a Nőében. A Nő nem tudta megakadályozni, ezért egy hányingerrel küszködő ember tehetetlenségével elkezdett magában beszélni, titkon remélve, hátha valahogy telepátiával rá tudja venni a Férfit, hogy ne bámulja tovább ennyire gusztustalanul. “A francba! Hogy pont ide kellett felszállnom! Mi a fenét bámul ez a gusztustalan pasi? Nem veszi észre, hogy undorít? Nem, persze, hogy nem veszi észre, azt hiszi, hogy bejön nekem, úristen! Inkább felkötném magam ide a kapaszkodóra!....Még mindig bámul, pedig percek óta rá se nézek. Elfordulok, hátha akkor észreveszi magát a potrohos...Nem, még mindig nem esik le neki a tantusz...Te jó ég, ez most tényleg kacsintott? Egek! Én mindjárt kitaccsolok....megpróbálok elfordulni, hátha az segít...vagy ha hátat fordítok neki? Lehet, hogy az meg túl feltűnő lenne, én meg nem akarok itt műsort rendezni...Nem igaz, hogy pont most kellett dugóba kerülnünk! Percek óta áll a busz én meg ezt a pasit vagyok kénytelen nézni. Miért erre a buszra szálltam, amikor az előzőt is elérhettem volna?...Oké, azt hiszem leszállok a következőnél és várok egy másik buszt. Mennyi az idő? Te jó ég, késésben vagyok, mit csináljak? Lehet, hogy megérne 20 perc késést, hogy megszabaduljak ettől az undorító alaktól.... Pfuj, a pasinak már a nyála is csorog és....és a szája sarkában már vigyorog is. Úristen, ha belegondolok, hogyVALAKI ezzel a pasival is lefekszik....Atyám, borogass!...Másképp miért lenne ennyire magabiztos a dolgában? Mi a francot képzel ez magáról? És rólam? Ó, bárcsak leszállhatnék már! LE AKAROK SZÁLLNI, inkább elkések!...Könyörgöm, hadd szálljak már le! Ezentúl gyalog járok, ígérem!.... Azt hiszem mindjárt lehányom ezt a pasit vagy tökön rúgom, ha nem hagyja abba a nyálcsorgatást, de minimum szembeköpöm!...Na végre, elindultunk!...Már csak egy megálló és leszállhatok végre....na, nyílj már ki ajtó! Végre, szabad vagyooook!!!! - ezzel a Nő úgy ugrott le a buszról, mintha egy baltás gyilkos kergetné. Ahogy járdát érintett a lába, elkezdett kocogni egy felszabadult sóhajt megeresztve és pár pillanat múlva el is tűnt a Férfi tolakodó pillantása elől.

 

 A Férfinak már abban a pillanatban megtetszett a Nő, amikor az a buszlépcső alsó fokára lépett. Rögtön végigcsócsálta és kellemes bizsergést érzett. A Nő nem volt egy feltűnő szépség, de csinos volt, ápolt, sminkelt. Nem volt anorexiásan vékony, de kövér se, jól mutatott a feszes farmernaciban, főleg, ha valakinek ez a típus jön be. A Férfi közéjük tartozott. Onnantól kezdve, hogy elhelyezkedett vele szemben, le sem vette a szemét a Nőről. Egyenesen a szemébe nézett. Az sem zavarta, hogy a Nő a mobiljával játszadozik és egyelőre észre sem veszi. A Férfi türelmesen kivárta a pillanatot, amikor a Nő felemeli a fejét a mobiljáról és körbepillant. A Nő a szemébe nézett hosszasan....A Férfi rögtön tudta, hogy tetszik a Nőnek. Megérezte a zsigereiben, ahogyan minden férfi megérzi. Ez olyan férfidolog volt, amit a nők nem érthetnek. Csak egy Férfi képes meglátni a Nő unott vagy éppenséggel undorodó tekintete mögött a VÁGYAT, amit a Nő igyekszik mindenáron eltitkolni, hogy a Férfi ne higgye, hogy egy szajha, aki bárkivel elmegy öt perc után. Mint most ez a Nő is. A Férfi gondolatai tovább kavarogtak: “Oké, igyekszik közömbösen nézni, de előlem nem tudja elrejteni az igazságot. Látom a szemeiben, hogy akar engem... Miért ne akarna, jó pasi vagyok, király pasi vagyok! Most minden Nő aputestű férfit akar, mert megbízhatóak...na, én az vagyok!...Ó, észrevette, hogy látom a vágyat a szemében és most szégyelli magát a csajszi....iiigen, jó vagyok nála!...Akar engem....nem mer rám nézni újból...fél, hogy itt nekem esne, letépné a gatyámat....ez az csajszi!...Hű de pirosodik az arca...érzem, hogy meglesz a csaj, meglesz!...Naaa, nézz ide bébi, te is jó vagy nálam, nem látod?...Hiába fordulsz el, tudom, hogy engem akarsz...huuh, mit tudnék veled csinálni az ágyban....ne félj, még ma megtudod, csak bírjad szusszal!...Talán az egyik haver kölcsönadja a kéróját egy órára, ha megdumálom, hogy soha vissza nem térő alkalomról van szó....de ki nincs otthon napközben? Talán a Sanyesz...Nézz rám bébi, nézz rám, tudom, hogy te is azt érzed, amit én!...Hiába fordulsz el, tudom, hogy csak nekem játszol, de engem nem csapsz be...öreg róka vagyok én a szakmában...a szemed mindent elárul cica...neked is jó lesz, hidd el...még repetázni is fogsz belőlem...Na most meg mi van? Miért fordítasz hátat? Azt akarod, hogy én is leszálljak és kövesselek?...Nem bírsz magaddal, ugye?...Nagyon akarod már aput, ugye!?...Megkapod cica, megkapod, de akkor ne siess ennyire, mert hárman is állnak előttem....most meg hová rohansz?....Ennyire szégyellős vagy, nem mered bevállalni?...Ennyire bejövök neked?...Vagy még szűz vagy, vagy mi a fene?...Igen, biztos az még a csaj, pedig már nem tinédzser...de hát a csajoknál ez másképp megy, ők a “szerelemre” várnak......Jó, akkor csak őrizgesd tovább, menjél csak, de jössz te még az én utcámba! Már tudom melyik buszon utazol!.... Király pasi vagyok! Bárkit megkaphatok! Csak még egy perc kellett volna, hogy utolérjem, a francba...Meglett volna!!! Odavolt értem! Yessss! Király pasi vagyok, minden Nő engem akar!" - ezután a Férfi enyhén csalódott arckifejezéssel, de önelégült mosollyal utazott tovább a buszon a célja felé.

 

 ferfi_es_no.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gondolkodó Ember

Sokoldalú vagyok, sok minden érdekel a tudományoktól a művészetekig. Hobbiként is sok mindennel foglalkozom, a saját örömömre. De talán mások hasznára és örömére is. Vagy provokálására? Már aki annak veszi...Legfőbb célom a kiszolgáltatottak védelme, az igazság keresése, és hogy minden ember egyenlő lehessen. Női magazinokat nem olvasok - senki ne induljon ki önmagából vagy a nőismerőseiből! A hülyeség még mindig NEM gyógyítható a legnagyobb sajnálatomra. Gondolkodásra, pontosabban a helyes, logikus, nem elfogult, nem önös érdekek vezérelte gondolkodásra rávenni az embereket a világ egyik, ha nem a legnehezebb dolga! Mi sem bizonyítja jobban, hogy az internetet a hülyék többsége is tudja használni, és amelyik hülye nem tud saját magától cikkeket, posztokat írni, az jobb híján egész nap ül a gép előtt és minden betűt gyalázkodva kommentál, ettől érzi magát fontosnak, valakinek.

süti beállítások módosítása